25 Februari 2014

JSD...dikenali sebagai Jamu Susuk Dara...


A) Kepada yang tidak tahu, yang terkilan dan yang menyampah sangat-sangat tu dan tak tahu cerita hujung pangkal , untuk pengetahuan JSD juga bermaksud "Jangan Suka Dengki".

B) Jangan suka buat kesimpulan or Do not Assume adik-adik . Yang paling utama do not under estimate our produks and you jangan over confident with your assumptions.
Dah beribu orang menggunakannya dan sanggup memberi testimoni., dah cukup baik alhamdulillah sebab mereka sanggup berkongsi pengalaman.

C) Apahal pulak lah sekarang ni nak pengaruh semua agens dan pengedars kami berhenti mencari rezeki dengan JSD sebab takut "customer mati" ! astagafirullahalazimm....JANGAN FITNAH DIK, jangan KIAS-KIAS, CUKUP-CUKUPLAH TU...KALAU TAK MAMPU JADI ORANG BERIMAN , jadilah orang biasa seperti kami berfikiran waras, positif dan rasional...yg penting IKHLAS....

1) mati ke gunakan JAMU SUSUK PENGANTIN DARA dan korek untuk keluarkan yang busuk-busuk , lendir-lendir , kerak -kerak dalam MISS V? ......its ok... anda simpan je anda punya...orang lain tak nak simpan khazanah tu !!!!!
2) mati ke sapu miss v anda dengan bedak MASKER VAGINA?
3) mati ke beri kesegaran miss v anda tu dengan FEMININ WASH ?
4) mati ke sapu zakar suami dengan MINYAK IKAT KASIH ?
5) mati ke nak intimkan hubungan suami isteri dengan sapu "INTIM GEL " ?
6) Mati ke guna "DEEP HEAT LOTION" untuk buang lemak ?
7) mati ke guna MAGIC BODY SOAP untuk hilang kudis-kudis buta tu ?
8) Mati ke makan COKLAT LOVE HABIBI , maajun untuk buang angin?
9) Mati ke makan COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE ? nak orang yg dah bertukar putih je ke yang boleh jual..??
10) mati ke makan JAMU EMAS dik untuk kurangkan kencing manis?....ubat hospital kan ada...ini pilihan je!
11) mati ke makan JAMU LELAKI JUTAWAN dik?
12) mati ke makan JAMU AKU DARA setakat ni?
13) mati ke makan JAMU JALINAN CINTA ni?

MATI TETAP MATI walau apa cara sekalipun bukan mati kerana makan atau guna JSD...kita yang hidup ni kena berusaha, tuhan yang tentukan....kalau anda tak mahu kita tak paksa, itu duit anda ....BUSUK HATI, HASAD DENGKI....virus dik dalam tubuh badan kau. sebelum menular menjadi keturunan, baik di buang ....

To all my fellow JSDians from group semua stokis , pengedar2 dan agen-agen, ini adalah dugaan dan cabaran. Kami yakin anda mampu mengharungi dengan tabah....usaha kita rezeki kita, yang baik datang daripada Allah..yang sebaliknya itu ketentuan kita sendiri , kalau usaha untuk maju ...maju lah jadinye ....insyaallah.

Wasalam..

SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI PRODUK JSD
fast action order sms/watsapp (ANA) 012-7544471 @ RYNNA 012-7999307 inbox https://www.facebook.com/messages/jsdcb
feel free to visit my page https://www.facebook.com/jsdcb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan