29 Januari 2013

MEDICATE DEEP HEAT LOTION (RM48.00)



MEDICATE DEEP HEAT LOTION. HARGA: RM48 (110ml)

CARA GUNA:
1- sapu ditempat yg berlemak sahaja. (tiada ada lemak tiada tindak balas)
2- mesti sapu ketika relax. (contoh ketika menonton tv, sedang berfb, ketika baca surat khabar)
picitkan sebesar duit 50sen. sapukan ditempat berlemak. gosok dalam pusingan lawan arah jam. setiap gosokkan pada satu tempat hendaklah minimum 10kali pusingan. baru pindah tempat lain.

AMARAN KERAS: tidak boleh digunakan ketika menjalankan kerja2 berat seperti mengemas, sedang bersenam.

AMARAN KERAS: tidak boleh disapukan dipipi kerana pipi adalah otot.
REKEMEN UNTUK TEMPAT-TEMPAT BERLEMAK:
1- BAWAH DAGU
2- PERUT
3- PINGGANG
4- PEHA
5- LENGAN

TINDAK BALAS DAN HERBA BERFUNGSI
1- Serta merta selepas losyen menyerap RASA PANAS SUAM DARI DALAM bukan  
    DIATAS KULIT.
2- Akan terasa sedikit gatal2.
3- Seterusnya rasa berpeluh yang keterlaluan.
4- Peluh yang luar biasa.
5-Lagi banyak lemak lagi banyak peluh yang akan keluar.
6-REKEMEN lebih effectif bila di wrapping ditempat berlemak selepas sapuan.

JAMINAN KESELAMATAN: lulus lesen kkm dan selamat digunakan.

KELEBIHAN:
boleh buat services SLIMMING CENTRE DIRUMAH kerana losyen yang SUSUK DARA RESOURCES keluarkan bermutu tinggi dan setanding losyen yang digunakan dislimming centre terkemuka didalam malaysia.

PRODUK JSD NI SUNGGUH UNIK..
CONTOH KALAU MDH..PRODUK UTK SLIMING..
TAPI KEBAIKKANYA  ADUHAI..

YANG PENTING UTK KURUSKAN BDN
MENGHILANGKAN SENGUGUT
MEMANASKAN RAHIM
BILA DTG BULAN DARAH BEKU AKAN KELUAR DGN BYK
KALAU KEBAS2 KAKI GERENTI HILANG PAS SAPU
KALAU TUMIT SAKIT URUT TPK KAKI
KALAU RASA PERUT KEMBUNG SAPU JE LA
MEMBUANG ANGIN JAHAT DLM BDN
Lebih kurang 5 minit akan terasa hot n warm dari dalam bukan atas kulit ye :-)
Lama kelamaan tempat berlemak tersebut akan terasa gatal - gatal seperti kena gigit semut banyak2.dan seterusnya tempat berlemak itu akan terus mengeluarkan cecair dan peluh yang banyak..kalau yang kurang berlemak tindak balasnya agak kurang berkesan sikit!
Gemuk tak semestinya mulus, kurus tak semestinya tulang, yang penting sihat tubuh badan, bersih, sedang-sedang, gebu, sedap mata memandang dan di pegang pasangan.

 MAGICAL MEDICATED BODYSLIM SOAP (RM 36.00)





MAGICAL MEDICATED BODYSLIM SOAP (RM 36.00)



YG KURUS DAN MULUS!!!
Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan bontot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.


Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak, kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.



Selain dari bahan2 aktif untuk memecahkan lemak di lapisan bawah kulit, sabun ini mengandungi banyak khasiat. Ia mengandungi vitamin dari daun pegaga, seaweed, scrub beras dan bahan aktif untuk melembut dan melembapkan kulit. thats why kulit2 mati bekas2 kudis akan mengembang secara proses yg lembut semulajadi, mengering menjadi kuping dan tanggal apabila discrub tanpa meninggalkan parut. Vitamin dr pegaga n seaweed akan membentuk sel2 baru lalu menyubur, menyihatkan dan memutihkan kulit dan menghalang pembentukan parut. elok juga diguna pada perut yang pecah2 akibat regangan semasa mengandung.








Lulus KKM dan selamat digunakan.

Penggunaan 2 produk Medicated Lotion Deep Heat dan Medicated Slimming Soap dalam satu masa amat bagus kerana Lotion sgt panas dan dgn penggunaan sabun tersebut, ia membuatkan suhu badan anda seimbang.........


Untuk lelaki dan perempuan, tua dan muda, “this is not the end of the world”, jika anda bermasalah dan inginkan potongan tubuh badan dan kulit yang menarik jangan segan-segan tau hubungi agen-agen perunding jamu susuk dara yang berdekatan untuk mendapatkannya kedua-duanya segera


Tips menggunakan Susuk Dara Deep Heat Lotion & Slimming Soap

Dos lotion sebesar syiling 50 sen tu sudah cukup untuk you all sapu mliputi area perut,pinggang dan bontot... Please ya bila sapu lotion ni xdigalakkan pkai bengkong atau korset.Sbb tempat sapuan ni seeloknya biarlah didedahkn kepada free air kluar masuk. Klu you all pkai korset atopun bengkong nnti rasa nk pengsan.lpas satu relax about 45 minit ya..then bru brgerak. 

kalau nk wrap dgn plastik wrap yg lmbut tu,start 1 jam slpas mndi.sapu kt tmpat ada masalh lebihan lemak.wrap tu jgn ketat2 sangat ya.then u relax,tido.tjuan wrapping mcm di slimming center tu utk mnakung peluh. 


kalau nk guna dos yg banyak,guna utk satu area setempat ja.jgn sapu all over.contoh klu perut,perut jer.relax,baring dan boleh juga wrap.slpas 45 minit hingga dua jam,bangun dan mandi.lpas tu you all akan still trasa warm lebih kurang kekal 24jam. 

❤❤guna slimming soap untuk meneutralkan dan seimbangkan kesan panas lotion ya...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan